- Промяна в начина на достъп до Информационните листове за безопасност 31 Декември 2025
Профилактичните медицински прегледи за всички работещи във фирмата, по реда на раздел III, чл. 10 от Наредбата за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците, ще се извършват през периода от 14.11.2017 г. до 13.12.2017 г. Тази година те ще се проведат в сградата на „Медицински център Димитровград” ЕООД, ет. II и в сградата на АГППМП„ЗДРАВЕ“ ООД, I етаж по график от 8,00 – 12,00 часа в следните кабинети:
ПРЕДСТАВИТЕЛ НА СТМ II етаж Кабинет № 52
ОФТАЛМОЛОГ II етаж Кабинет № 33
УНГ/АУДИОМЕТРИЯ II етаж Кабинет № 32
НЕВРОЛОГ II етаж Кабинет № 34
ТЕРАПЕВТ, ЕКГ, RR II етаж Кабинет № 37
СМДЛ „РАМУС” ООД I етаж Манипулационна, АГППМП„ЗДРАВЕ“ ООД
Профилактичните прегледи ще се извършват от следния лекарски екип:
Д-р Елисавета Стефанова и д-р Милка Иванова – офталмолог
Д-р Румяна Славова и д-р Иван Симеонов – УНГ, Аудиометрия
Д-р Даниела Колева и д-р Иван Карагьозов - невролог
Д-р Иван Пальонов и д-р Стойчо Михайлов - терапевт
СМДЛ„РАМУС” ООД – вземане на кръв и медико-диагностични изследвания: Пълна кръвна картина, СУЕ, Серумна глюкоза, АСАТ, АЛАТ, GGT/GGTP, ALP, Липиден профил (общ холестерол, HDL, LDL, VLDL, триглецериди).
Редът за провеждането им е следният:
1. Получаване на карта за периодичен медицински преглед от представител на СТМ „Неохим” АД в „Медицински център Димитровград” ЕООД – ет. 2, стая № 52.
2. Даване на кръв за лабораторни изследвания в сградата на АГППМП„ЗДРАВЕ“ ООД, I етаж, манипулационна - задължително на гладно. Желателно е да не се приема храна през последните 12 часа и алкохол през последните 24 часа, тъй като това може да окаже влияние на резултатите от теста.
3. Явяване при съответните специалисти в следната последователност:
3.1. Офталмолог - кабинет № 33
3.2. УНГ /Аудиометрия - кабинет № 32
3.3. Невролог - кабинет № 34
3.4. Терапевт, ЕКГ, RR - кабинет № 37
4. Предаване на картата след проведения профилактичен преглед на представителя на СТМ „Неохим” АД , ет.2, кабинет № 52, „Медицински център Димитровград” ЕООД.
Ето и графика, по който ще се извършват прегледите и броя на подлежащите на прегледи от съответното структурно звено:
14.11.2017 г. 8,00-10,00 132 ЦЕХ „КИСЛОРОДЕН И ГАЗОВ” - 20
10,00-12,00 158 ЦЕХ „АМ.БИК.И ТЕЧ.ВЪГЛ.ДВУОКИС” - 22
15.11.2017 г. 8,00-8,15 260 ЦЕХ „ОРГАНИЧНИ ПРОИЗВОДСТВА” - 2
8,15-12,00 608 ЦЕХ „АМ-76” /608/ - 38
16.11.2017 г. 8,00-12,00 608 ЦЕХ „АМ-76” /608/ - 40
17.11.2017 г. 8,00-10,15 608 ЦЕХ „АМ-76” /608/ - 22
10,15-11,15 628 ЦЕХ „ТУРБОГЕНЕРАТОРНА СТАНЦИЯ” - 10
11,15-12,00 630 ЦЕХ „АЗОТНА КИСЕЛИНА”-АК-72/151- 8
20.11.2017 г. 8,00-12,00 630 ЦЕХ „АЗОТНА КИСЕЛИНА”-АК-72/151- 40
21.11.2017 г. 8,00-11,10 630 ЦЕХ „АЗОТНА КИСЕЛИНА”-АК-72/151- 32
11,10-12,00 640 ЦЕХ 640 „А С-72” - 8
22.11.2017 г. 8,00-12,00 640 ЦЕХ 640 „А С-72” - 40
23.11.2017 г. 8,00-10,30 640 ЦЕХ 640 „А С-72” - 24
10,30-12,00 670 ЦЕХ „ХВО И НЕУТРАЛИЗ.СТАНЦИЯ” - 15
24.11.2017 г. 8,00-9,20 670 ЦЕХ „ХВО И НЕУТРАЛИЗ.СТАНЦИЯ” - 12
9,20-12,00 700 ЦЕХ „ЕЛЕКТРОСНАБДЯВАНЕ” - 29
27.11.2017 г. 8,00-9,50 841 ЦЕХ „ПАРОРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ И ВиК” - 19
9,50-12,00 845 ЦЕХ „ЕЛЕКТРОРЕМОНТ” - 21
28.11.2017 г. 8,00-9,10 845 ЦЕХ „ЕЛЕКТРОРЕМОНТ” - 12
9,10-10,50 856 ЦЕХ „АВТОЦЕХ” - 17
10,50-12,00 860 ОТДЕЛ „ТЕХН.И КАЧ.КОНТРОЛ”/ОТКК - 11
29.11.2017 г. 8,00-9,00 860 ОТДЕЛ „ТЕХН.И КАЧ.КОНТРОЛ”/ОТКК - 9
9,00-9,20 864 ИЗПИТВ. ЛАБОРАТОРИЯ „ЕКОЛОГИЯ” - 4
9,20-12,00 920 РЕМОНТНО-МЕХАНИЧНО ЗВЕНО(РМЗ) - 27
30.11.2017 г. 8,00-10,00 920 РЕМОНТНО-МЕХАНИЧНО ЗВЕНО(РМЗ) - 20
10,00-12,00 946 Ж.П.ГАРА - 20
01.12.2017 г. 8,00-9,50 946 Ж.П.ГАРА - 19
9,50-10,10 001 ДИРЕКЦИЯ „ПРОИЗВОДСТВО” - 4
10,10-10,20 002 ДИРЕКЦИЯ „СЧЕТ. И ФИНАНСИ”- 1
10,20-10,30 003 ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНА” - 1
10,30-10,40 005 ДИРЕКЦИЯ „ПРОИЗВОДСТВО И РЕМОНТ” - 1
10,40-11,00 006 ЗВЕНО „СТРАТЕГ. ПРОУЧВАНЕ И РАЗВИТИЕ” - 3
11,00-11,10 008 ДИРЕКЦИЯ „ПРАВНО ОБСЛ., ВР. С ИНВЕСТ.” - 1
11,10-11,30 009 ДИРЕКЦИЯ „ФИНАНСОВ МЕНИНДЖМЪНТ" - 3
11,30-12,00 010 ОТДЕЛ „СЕКРЕТАРИАТ” - 5
04.12.2017 г. 8,00-8,30 010 ОТДЕЛ „СЕКРЕТАРИАТ” - 5
8,30-9,00 011 ОТДЕЛ „ПРАВЕН” - 5
9,00-9,10 012 Д-Р ЗА ВРЪЗКИ С ИНВЕСТИТОРИТЕ - 1
9,10-9,40 013 ОТДЕЛ „ВЪТРЕШНО ФИРМЕН КОНТРОЛ” - 1
9,40-10,50 015 ОТДЕЛ „ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ” - 11
10,50-11,00 016 ИНСПЕКЦИЯ „ОПАЗВ. ОКОЛН. СРЕДА” - 2
11,00-12,00 017 ОТДЕЛ „ТЕХНОЛОГИИ И АНАЛИЗИ” - 10
05.12.2017 г. 8,00-8,20 017 ОТДЕЛ „ТЕХНОЛОГИИ И АНАЛИЗИ” - 4
8,20-8,30 018 ОТДЕЛ НА ГЛАВЕН ЕНЕРГЕТИК - 2
8,30-9,30 018 ОТДЕЛ НА ГЛАВЕН ЕНЕРГЕТИК - 10
9,30-9,40 019 ДИРЕКЦИЯ „КАЧЕСТВО И КОНТРОЛ” - 1
9,40-12,00 020 ОТДЕЛ „ОРГ.,РЕМОНТ И ПОДДРЪЖКА” - 24
06.12.2017 г. 8,00-12,00 021 ОТДЕЛ „КИП И А” - 40
07.12.2017 г. 8,00-8,30 021 ОТДЕЛ „КИП И А” - 5
8,30-8,50 022 ОТДЕЛ „REACH И СТАНДАРТИЗАЦИЯ” - 3
8,50-9,10 023 СЛУЖБА „БЕЗОП.И ЗДРАВЕ ПРИ РАБОТА” - 3
9,10-10,00 025 ОТДЕЛ „ОРГ.ЗА КОНТР.ТЕХ.ДИАГН.” - 8
10,00-10,20 026 СЛУЖБА „МЕТРОЛОГИЯ” - 3
10,20-10,30 027 ДИРЕКЦИЯ „ПРОДАЖБИ” - 1
10,30-10,40 028 ОТДЕЛ „МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА” - 1
10,40-12,00 030 ОТДЕЛ „ПРОДАЖБИ” - 12
08.12.2017 г. 8,00-10,30 032 ОТДЕЛ „СЧЕТОВОДСТВО” - 24
10,30-10,40 033 ДИРЕКЦИЯ „МАРКЕТ.АНАЛ.КОНТР.” - 1
10,40-11,30 037 ОТДЕЛ „ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ” - 8
11,30-12,00 038 ОТДЕЛ „МАТЕР.ТЕХН.СН.РЕМ. И СЕРВ.ОБСЛ.” - 5
11.12.2017 г. 8,00-9,10 038 ОТДЕЛ „МАТЕР.ТЕХН.СН.РЕМ. И СЕРВ.ОБСЛ.” - 11
9,10-10,30 039 СЛУЖБА „СОЦ.БИТОВИ ДЕЙНОСТИ” -13
10,30-11,00 040 СЛУЖБА „ТРУДОВА МЕДИЦИНА” - 9
11,00-11,20 041 ОТДЕЛ „ПКМЕСВЕ” - 2
11,20-11,40 042 ДИРЕКЦИЯ „СТОРПО” - 3
11,40-12,00 043 ОТДЕЛ „СТРОИТЕЛСТВО” - 3
12.12.2017 г. 8,00-8,40 043 ОТДЕЛ „СТРОИТЕЛСТВО” - 6
8,40-9,20 050 ОТДЕЛ „СТОЛОВО ХРАНЕНЕ” - 6
9,20-10,50 083 ОТДЕЛ „ПРОЕКТИРАНЕ” - 14
10,50-12,00 Пропуснали графика по уважителни причини.
13.12.2017 г. 8,00-12,00 020 ОТДЕЛ „ОРГ.,РЕМОНТ И ПОДДРЪЖКА” - 40
От 03.07.2017 ИЛБ могат да се ползват на нов сървър, което улеснява служителите с по-стари компютри. Организирани са в Интернет страници и се отварят през браузър (само от мрежата на Неохим АД), за предпочитане Google Chrome. Още известно време актуални версии на ИЛБ ще бъдат поддъждани и на файловият сървър, на който се намират и сега.
Бърз достъп до ИЛБ може да получите от тук.