НОВИНИ | Технологии
размер на шрифта:
06 Юни 2016 в 21:08 ч.|Разглеждания: 2329|Коментари:
Отпечатай
Добри практики при изпращане на електронни писма
Дали наистина можем да се избавим от спама?
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
e-Himik

Всеки, който пише и изпраща електронни писма, се надява те да пристигнат до получателя си. Понякога обаче това не се случва, защото писмото е прихванато от защитните филтри като СПАМ – нежелано електронно съобщение. СПАМ филтрите са създадени, за да защитят потребителите от ненужна електронна поща. Благодарение на тях, голяма част от рекламните имейли не попадат във входящата ни пощенска кутия и по-лесно намираме тези, които наистина са ни нужни.

За съжаление съществува и риска изпратено от нас писмо да се третира като СПАМ и да не стигне до контрагента ни, когато не сме изпълнили всички изисквания за правилното му формиране.  При изпращането на всяко писмо, то бива подложено на множество предварително заложени проверки и ако не ги премине успешно се маркира като СПАМ.

Как бихме могли да избегнем това? Ако следваме няколко прости правила при изпращане на електронното писмо, значително увеличаваме шанса то да бъде прочетено от човека, на който го пращаме:

1.      Задължително поставяйте тема (subject)на писмото;

2.      Използвайте кратки теми (до 20 символа);

3.      В случай, че отговаряте (reply) или препращате(forward) имейл, получен от Вас без тема, не оставяйте новата тема (subject) само като “Re:” или “FW:”;

4.      Не оставяйте основната част на писмото (body) празно. Дори целта Ви да е само изпращането на прикрепен файл, напишете като текст нещо кратко от рода на „Изпращам прикрепен файл“;

5.      Не използвайте само главни букви в темата и текста на писмото;

6.      Избягвайте използване на стандартни фрази, които може да се третират като реклама, като „ПРОМОЦИЯ!“, „Супер сделка!“, „Грабни сега“ и други подобни;

7.      При изпращане на имейл на чуждестранни контрагенти на английски език, избягвайте да започвате писмото с „Hi”, “Hello”;

8.     Обръщате се към контрагента по име и персонализирайте текста на писмото. „Здравейте г-н Петров, …“ значително увеличава вероятността писмото ни да стигне до получателя, отколкото „Здравейте, …“ 

Ако имате въпроси и / или проблеми при посещението и работата със сайта, моля пишете на посочените по-долу електронни адреси, или се обадете на вътрешните телефони на отдел "Информационни технологии".Електронни пощи:[email protected]Вътрешни телефони:360 или 614
Форма за връзка с насМоля, за контакти с екипа на изданието, мнения, предложения, отзиви и други попълнете формата и я изпратете на екипа, поддържащ сайта.